Příprava projektu
Po dokončení analogového kolejiště mám v plánu pomalu začít stavbu velkého půdního kolejiště H0 (1:87). Předlohou bude Posázavský Pacifik. Kolejiště bude zahrnovat několik okruhů. Nádraží Čerčany bude největším nádražím, kdy se bude dle předlohy stavět dvojkolejný okruh s elektrifikací, ve skutečnosti tato trať vede od Prahy, přes Čerčany, Benešov u Prahy směrem na Č. Budějovice.
Od nádraží se bude oddělovat neelektrifikovaná trať směřující na Pacifik. Hlavním bude vybrání nejhezčích scenérií. Most Žampach by neměl chybět. Na trati bude několik malých staniček.
Kvůli rozměrům bude kolejiště členěno na několik modulů. Kolejiště by mělo být v C profilu. Nejdelší strana bude měřit 700 cm. Nyní zkouším program WinTrack pro vizualizaci a vyzkoušení zda je to uskutečnitelné. Papír a tužka stále také pro mě mají svůj smysl.
Vozovému parku bude vévodit lokomotiva známá jako "Princezna" s rychlíkovými vozy ČD. Dále elektrická jednotka Škoda 471, známá jako CityElefant, dieselová lokomotiva Sergej s nákladními vagóny, tato lokomotiva před několika desetiletími brázdila tyto tratě. A následně "Bardotka" s patrovými vozy, tuto soupravu můžete nalézt nyní na Pacifiku.
Jaký námět by jste popřípadě viděli vy?